Duurzame energie voor de toekomst
Intercel, is zowel groothandel als producent op het gebied van accu- en batterij oplossingen. Dat alles steeds duurzamer moet worden beseft Intercel als geen ander. Intercel neemt de handschoen op en wilt binnen ca. 4 jaar tijd haar omzet verdubbelen. Hoe dat moet? Daarvoor is nu juist de samenwerking aangegaan met Raaf&Wolf.
Groeistrategie
Intercel bestaat al ruim 30 jaar en heeft een rijke historie en veel expertise. Welke stappen om het doel te behalen en wat is de daarop aansluitende propositie? Een uitgebreide strategische sessie brengt het onderscheidend vermogen in beeld en welk overtuigend merkverhaal wordt er verteld? Expertise die Intercel in tientallen jaren heeft opgebouwd. Vooruitstrevende eigen innovaties zorgen voor grote duurzaamheid, geluidsarme producten en schone accu’s. Bereik de doelgroep
Nu groeistrategie en propositie in kaart zijn gebracht gaat het erom om door middel van de juiste content de doelgroepen aan te spreken. Elk stukje content en de toegespitste kanalenstrategie moet bijdragen aan de geformuleerde doelstellingen. Aansprekende tekst, beeld en slim getargete advertenties werden op precies de juiste tijd gelanceerd. Resultaat, een grote toename van gekwalificeerd leads, inschrijvingen voor Electric Energy Challenge en meetbare zichtbaarheid bij de doelgroep.
Video VSE
Video Knikmops
Oplevering & ontwikkeling
- Strategie & propositie
- Contentcreatie
- Content & kanalenstrategie
- Digital & paid campagnes
- Marketing automation
Building Digital Business